Noteikumi:
Brother servisa centrs nodrošina garantijas servisu visai Brother produkcijai garantijas laikā.
Garantija attiecas uz slēptiem iekārtas defektiem un bojājumiem iekārtas lietošanas
Šajā laika periodā rezerves daļu nomaiņa un remonts tiek veikti bez maksas.
Garantijas periodā bojātas iekārtas transportēšanu uz Brother Servisa Centru (A. Deglava iela 28, Rīga, LV-1009) veic pircējs uz sava rēķina.
Garantijas servisa darbiem tiek nodrošināta visaugstākā prioritāte.
Ja garantijas remontam nodotām iekārtām nevar konstatēt klienta norādīto bojājumu, vai tiek atcelta garantija (piemēram, precei konstatēts mehānisks bojājums), Brother Servisa centrs patur tiesības pieprasīt no Klienta kompensāciju par veikto diagnostiku, atbilstoši servisa darbu izcenojumiem.
Ja garantijas remontam nodotām iekārtām nav veikta savlaicīga profilaktiskā apkope, kā to ir paredzējis ražotājs (šujmašīnu tīrīšana un eļļošana, attīrīti pieputējušie dzesēšanas ventilatori no putekļiem, kukaiņiem, grauzējiem vai to radītajiem atkritumiem u.c.), Brother Servisa centrs patur tiesības šo apkopi veikt un pieprasīt kompensāciju atbilstoši servisa darbu izcenojumiem.
Garantijas remonts netiek veikts šādos gadījumos:
Garantijas noteikumi neparedz iekārtu un to daļu tīrīšanu, kā arī izejmateriālu nomaiņu.
Garantija neattiecas uz izejmateriāliem un darbības procesā dabīgi dilstošām daļām (fotocilindri, tonera kasetnes, tintes kasetnes, uzlīmju lentes, diegi, adatas, spolītes, spuldzes).